יום שבת, 23 ביולי 2011


מת לצעוק 1 / scary movie 1

''מת לצעוק 1'' שבויים על ידי קינן אייבורי וואינס, הינו סרט פרודיה הצוחק על סרטי אימה שונים. בסרט הזה אפשר למצוא פרודיות על סרטים שונים, ביניהם ''הצעקה'', ''אני יודע מה עשית בקיץ האחרון'', "החוש השישי", "פרוייקט המכשפה מבלייר" ו-"החשוד המיידי". עלילת הסרט סובבת סביב שישה תלמידי תיכון המגלים כי רוצח סדרתי נמצא בעירם. חשבתם שראיתם סרטים יותר מצחיקים מזה? קראו את הסיקור!

--------------------


שם הסרט: "מת לצעוק 1"/"Scary Movie 1".
ז'אנר: קומדיה.
אורך הסרט: 88 דקות.
שפת הסרט: אנגלית.
שנת יציאה: 2000.
במאי: קינן אייבורי וואינס.
שחקנים: אנה פריס, שון וואינס, מרלון וואינס, ג'ון אברהם, שאנון אליזבת, וצ'רי אוטרי.

--------------------

בסרט מסופר על שישה חברים בתיכון המגלים כי רוצח סדרתי הגיע לעיר, והחבורה חושדת כי הרוצח הוא האיש אשר דרסו בקיץ שעבר. הגיבורה סינדי קמפבל, מנסה לפתור את התעלומה אך למרות ניסיונותיה, הרוצח ממשיך לברוח בכל פעם. העלילה דומה ברובה לסרטי "הצעקה" שכן הרוצח מתהדר באותו לבוש אופייני לרוצח מסדרת סרטי האימה - חלוק שחור ומסיכה של פנים מאורכות ולבנות.


''הצעקה'' באמצע שיחת טלפון.
הרוצח בכל הסרט רודף אחרי סינדי וחברייה, כאשר הוא מצליח להרוג כל אחד ואחת מהם. כמובן שהכל נעשה בהומור - באחת הסצנות הרוצח מתקשר לאחייה של ברנדה, חברתה של סינדי, ושואל אותו שאלות בדיוק כמו בסרט האימה הידוע, ''הצעקה''. לאחר ששאל את שורטי מה הוא עושה, חבריו של שורטי נכנסו לשיחה בטלפון וצעקו יחד ''Whats up!'' בצעקה אחת גדולה וקורעת. באותו רגע, אפשר לראות גם את מסיכתו של הרוצח, כאשר הלשון שלה מחוץ לפה, ועיניו השתנו בדרך מצחיקה.


סינדי ושתי חברותייה.

לסיכום, ניתן לומר שהסרט ''מת לצעוק 1'' הוא אחד הסרטים הכי מצחיקים שנוצרו אי פעם. הסרט לכאורה נשמע סרט שטותי חסר ערך, אך ההריגות, הבחורות, הכל, פשוט מוכיח שכולם חייבים לראות את הסרט הזה. סרט קורע, מרתק ומומלץ לכל חובבי סרטי האימה שראו את הסרטים אשר הסרט הזה מלגלג עליהם - "מת לצעוק" יצחיק אותם עוד יותר. הסרט זכה להצלחה רבה בארה''ב ובחו''ל, ובסך הכל הכניס סכום של $278,019,771 ברחבי העולם. סרט ההמשך לסרט הזה הוא "מת לצעוק 2" (Scary Movie 2) שגם הוא זכה להצלחה רבה, והכניס $141,220,678. כאמור, לסרט יצאו שלושה סרטי המשך ולא פחות מצחיקים - לאחר שתראו את הסרט הזה, אני ממליץ לכם בחום לראות את כל שאר הסדרה, צפייה מהנה!


קישור לצפייה ישירה עם תרגום:


http://www.megavideo.com/?v=5BI6NSU6

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה