יום שבת, 23 ביולי 2011


''יעד סופי'' / ''Final Destination''.

''יעד סופי'' (באנגלית: ''Final Destination'') הינו סרט שבוים על-ידי ג'יימס וואנג. לגורל ולמוות יש סדר יום מוכתב משלו, אבל לאלכס בראונינג, תלמיד תיכון, יש כוחות על-טבעיים משלו, שהתברכו ביכולת לצפות, בדיוק רב, איפה, מתי ואיך, המוות הולך להכות. הסרט צולם בשנת 2000 בתקציב של כ-23,000,000 דולר. רוצים לדעת עוד על הסרט? קראו את הסיקור הבא!

---------------------------



שם הסרט: ''יעד סופי'' / ''Final Destination''.
שפה: אנגלית.
ז'אנר: אימה.
אורך הסרט: 98 דקות.
שנת יציאה: 2000.
במאי: ג'יימס וואנג.
שחקנים: דיבון סאווה, אלי לארטר, קאר סמית', קריסטן קלוק, דניאל רובאק ורוג'ר גנוור סמית'.

------------------------------------------

''יעד סופי'' הינו סרט אימה בבימויו של ג'יימס וואנג. הסרט מגולל את סיפורו של אלכס בראונינג, תלמיד תיכון, אשר נוסע ביחד עם כיתתו לפריז. הכל נראה מוכן לטיסה, עד שאלכס חלם שהמטוס יתרסק. כאשר הוא התעורר, הוא השתולל ויצא ביחד עם חמישה מחבריו ומורתו, רגע לפני שהמטוס המריא. כאשר צוות האבטחה הרגיע את אלכס, המטוס המריא ביחד עם 38 תלמידים ומדריך אחד. השישה נשארו בשדה התעופה והתבוננו במטוס ממריא. לפתע, המטוס התפוצץ באויר והשאיר אחריו 127 הרוגים, שמתוכם 38 תלמידים ומדריך אחד. טיסה חלומית לפריז הפכה לסיוט אחד גדול.


אלכס (משמאל) וטוד (מימין) לפני ההמראה.

העלילה ממשיכה כאשר המשטרה חוקרת את השישה ושואלת אותם שאלות לגבי אותה טיסה. לאחר שהשישה שוחררו, היה אפשר להבחין בטראומה שהם עוברים. כעבור מספר ימים נערכה הלוויה לזכרם של אותם 39 ההרוגים באותה תאונה נוראית. לאחר ההלוויה, נפגשו לראשונה מאז התאונה טוד ואלכס, חברים טובים אשר הקשר ביניהם נותק במהלך הימים האחרונים. טוד הבטיח לאלכס שהם ימשיכו לבקר אחד את השני בימים הקרובים, אך ההבטחה הזאת הופרה באותו יום - בלילה שלאחר ההלוויה, טוד נהרג מחוט שנקשר בעצמו לגרונו של טוד. אלכס יצא החוצה וראה את האמבולנסים והמשטרה ליד ביתו של טוד. יום לאחר מכן, נפגשו אלכס וקלייר כדי לדון על אותה תאונת מטוס ומותו האכזרי של טוד. באותה פגישה, במקרה פגשו גם את בילי, קרטר, טרי וולרי. לאחר מספר מילים, היה עימות בין אלכס וקרטר, אשר גרם לכעס גדול מצד טרי, חברתו של קרטר. כאשר היא צעקה על קרטר, היא הלכה לצד הכביש ונדרסה על-ידי אוטובוס. בערב, טוד ראה טלוויזיה בסלון ביתו, בזמן שבטלוויזיה דיברו על אותה תאונה אכזרית ועל סדר שמות האנשים אשר ישבו באותו מטוס. מיד אלכס עלה על משהו - סדר שמות האנשים אשר נכחו במטוס נהרגו אחד אחרי השני. זאת אומרת, טוד היה הראשון שנהרג, ואחריו גם טרי. מי הבא בתור ומי ישרוד? הכל תלוי באלכס.


אלכס באותו רגע שגילה את סדר ההרוגים.

לסיכום, יעד סופי הוא סרט אימה מותח במיוחד. אני אישית מאוד אהבתי את העלילה ואת האפקטים המעולים. הסרט קיבל ציון גבוה באתר הסרט הבינלאומי, ''IMDB'', כאשר ציונו היווה 6.8 כאשר הצביעו לו כ-60,000 משתמשים. הסרט לא הצליח רק בארה''ב, אלא בכל העולם, מה שהקנה לו סכום של כ-53,000,000 דולר בכל העולם. לסרט יצאו לא פחות משלושה סרטי המשך, כאשר הסרט השני יצא בשנת 2003, הסרט השלישי יצא בשנת 2006 והסרט הרביעי יצא בשנת 2009. אתם עוד פה? רוצו לצפות בסרט!

קישור לצפייה ישירה עם תרגום: 
http://megavideo.com/?v=P8Y9O8AL

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה