יום שבת, 23 ביולי 2011


"Rio" - התוכי בלו לוקח אותנו להרפתקה הכי מצחיקה בקולנוע!

"ריו" (באנגלית: "Rio"), הוא סרט אנימציה ממוחשבת מצחיק במיוחד, אשר יצא לאקרנים בשנת 2011 בטכנולוגיית התלת-מימד. אל תתבלבלו, שם הסרט הוא לא שם התוכי המשעשע שיוביל אותנו לאורך כל הסרט, אלא הוא על שם העיר ריו דה ז'ניירו שבה מתרחשת עלילתו. עוד בחודש יציאתו הביא הסרט הכנסות של יותר מכ-300 מיליון דולר ברחבי העולם. רוצים לדעת עוד על חבורת החיות שתשגע את העולם? קראו את הסיקור הבא!


---





שם הסרט: "ריו".
במאי: קרלוס סלדנה.
עורך: הארי היטנר.
מדבבים: ג'סי אייזנברג - בלו, אן הת'אוויי - ג'ול, ג'ורג' לופז, ג'מיין קלמנט, ג'ייק ט. אוסטין, לזלי מאן, טרייסי מורגן, וויל. אי. אם, ג'יימי פוקס ורודריגו סנטרו.
תאריך יציאה: 4 לאפריל 2011.
משך הסרט: 96 דקות.
תקציב: כ-90 מיליון דולר.


---

הסרט מתחיל בתזמורת מדהימה של החיות בג'ונגל מצלילים טבעיים בלבד, כגון ביצים נשברות ואפרוחים בוקעים, רשרוש עלים, צלילי מקור ועוד. התזמורת המשעשעת הצליחה לגרום גם לאנשים הכי פחות מוזיקליים בקהל לחייך ולרקוע ברגליים את הקצב המיוחד. כל הסרט עצמו, עד סופו בקרנבל, מושקע בגרפיקה פשוט מדהימה שהיממה את כל הצופים המאושרים של הסרט. טוב, נתחיל? בלו הוא הדמות המרכזית בסרט שלנו. חשוב לציין כבר כרגע כי הוא לא יודע לעוף. בלו הוא תוכי מהסוג הנדיר, מקאו, והוא בצבע... אפשר לנחש שאתם יודעים לבד. כשהיה עוד גוזל צעיר נחטף בלו על-ידי מבריחים. בדרך הכלוב שלו נפל בעיירה קטנה במינסוטה שבארצות-הברית, שם מוצאת אותו ילדה בשם לינדה והיא מאמצת אותו אליה. אחרי חמש-עשרה שנים, דוקטור לציפורים שחי בריו שבברזיל מגיע לחנות הספרים של לינדה, והוא אומר שהתוכי המיוחד שלה הוא הזכר היחיד מהמין שלו, וכדי שהזן לא ייכחד עליו לבוא לריו, לפגוש את התוכית היחידה מהמין שלו, ג'ול, ולהציל את המין של התוכים האלו בעולם כולו. כאן בעצם הסיפור המותח במקצת והמצחיק במיוחד - מתחיל.



בלו ולינדה מצחצחים יחדיו שיניים.


בלו מסכים להגיע עם לינדה והשניים שלא מחבבים טיסות מגיעים בהצלחה לריו, שם פוגש בלו את ג'ול והוא מגיע אליה לחדר סגור דמוי ג'ונגל. הדוקטור טוליו ולינדה מחליטים לעזוב את השניים ולחזור אליהם בבוקר, כאשר השומר השמן ישמור על שני התוכים. כאן נכנסים לתמונה שלושה ציידים שאוספים ציפורים מזנים נדירים ומוכרים אותם. שכחתי לציין כי כרגע בריו - אנחנו בזמן הקרנבל האדיר. לשלושת הציידים יש רק יומיים והבוס שולח את תוכי הקקדו האכזרי שלו, נייג'ל, לקחת את שני התוכים ולהביא אותם אליו. התכנית הצליחה ולמחרת בבוקר החדר דמוי הג'ונגל היה ריק בעוד מחסן הציידים מלא לגמרי בתוכים מכל הזנים. לינדה מתחילה לחפש את בלו בכל מקום אפשרי, היא עוברת לחלק פתקים, שואלת כל נפש חייה באיזור, עד שהיא מגיעה לפרננדו. פרננדו הוא ילד ברזילאי קטן שעובד עם הציידים כדי להרוויח כסף. פרננדו הוא ילד יתום והוא דואג לעצמו. הוא מסכים להוביל את לינדה וטוליו לבלו. הבעיה היחידה היא שבלו כבר על המטוס בדרך לחו"ל.



רק חלק קטן מהגרפיקה הנהדרת של הקרנבל הגדול בריו.


בינתיים, בלו וג'ול מצליחים להשתחרר והם פוגשים את פדרו, ניקו ורפאל. פדרו וניקו הם ציפורים קטנות ורפאל הוא תוכי גדול הרבה יותר, או לפחות המקור שלו. השלישייה מביאה אותו אל התקווה היחידה שלו למצוא את לינדה - לואיז, שמוכיח לכולנו שגם בולדוגים מריירים יכולים להיות מכונאים. החמישייה מגיעה ללואיז כאשר בלו וג'ול קשורים ברגליהם. הם יוצאים משם כמו חדשים, בדרך לקרנבל הגדול. הבעיה היחידה היא שנייג'ל חוזר. לינדה וטוליו מצליחים למצוא את שני התוכים החשובים להם כל-כך, אך הם לא מצליחים לעצור את המטוס שכבר ממריא לחו"ל עם המציאה. עכשיו בלו נכנס לעניינים. הוא מצליח במבצע מרשים לפתוח את חלקו האחורי של המטוס, לשחרר את כל התוכים ולהוציא את כולם לחופשי. אך בדרך, ג'ול נפגעת בכנפה והיא לא יכולה לעוף. ג'ול נזרקת מהמטוס ועפה למטה, בדרכה אל הסוף המר. בלו יודע שזו ההזדמנות שלו. הוא קופץ... ואת ההמשך כבר תראו בקולנוע.



נעזוב רגע את המתח: לואיז, הבולדוג המרייר. היה שווה תמונה.


לסיכום, ניתן לומר שהסרט הוא אחד הסרטים הכי מצחיקים בעולם הקולנוע אם לא ה... אני מאוד נהנתי לצפות בסרט ואני ראיתי אותו עם כל משפחתי. הסרט מתאים לכל גיל, מהקטן עד לגדול, הוא מצחיק ומשעשע במיוחד והוא עתיד לסחוף עימו את העולם כולו. אני ממליצה על הסרט מאוד ואני חושבת שהגרפיקה בו מדהימה. אפשר לראות את הקרנבל בעיצוב מרשים במיוחד, כמו כן, את כל החיות המצחיקות והיפות. אני מקווה שהצלחתי להשאיר אתכם במתח בדרך לצפייה בסרט הכי מצחיק של השנה, לפחות. תהנו!

- - - - - - - -

קישור לצפייה ישירה: http://www.megavideo.com/?v=4XMVF5SM

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה