יום שבת, 23 ביולי 2011


סטפ אפ 3 /step up 3

"סטפ אפ 3", או באנגלית "Step Up 3" הינו סרט דרמה מוזיקלי המבוסס על מוס, תלמיד מחונן אשר לומד התמחות בהנדסת חשמל באוניברסיטת ניו-יורק. מוס הבטיח למען אביו, שלעולם לא יחזור לרקוד. אך בתחילת שנת הלימודים, הוא צופה ברקדן מוכשר שהחל לרקוד ברחבת חצר בית-הספר. התלמידים התאספו סביבו והחלו להריע. ואז, מוס החל לרקוד לפני התלמידים. לאחר מכן, נוצר קרב ריקוד מדהים. בסופו של דבר, הצליח מוס להרשים יותר את הקהל. בסוף האירוע, פונה אליו אדם מיוחד שלוקח אותו להרפתקה בלתי נשכחת. רוצים לדעת עוד על הסרט? המשיכו לקרוא את הסיקור!

-----------------------------



שם הסרט: "סטפ אפ 3 / "Step Up 3".
שפה: אנגלית.
ז'אנר: דרמה, מוזיקלי, רומנטיקה.
אורך הסרט: 98 דקות.
שנת יציאה: 2010.
ביומי: ג'ון צ'ו.
שחקנים: אליסון סטונר, שארני וינסון, הארי שום ג'וניור, ריק מלברי, אדם ג'י סוואני, אלי מאקי.

שנה חדשה מתחילה לה באוניברסיטת ניו-יורק. מוס, בחור מחונן אשר לומד באוניברסיטה בהתמחות להנדסת חשמל מגיע לאוניברסיטה ומביט ברקדן מוכשר ומקצועי במיוחד אשר החל לרקוד ברחבת חצר האוניברסיטה. מוס מתקרב ורואה קהל רב של תלמידים מתאסף סביב הרקדן ומתחיל להריע לו. לאחר שמוס צפה באירוע, הוא מתחיל לרקוד בהתלהבות רבה לפני התלמידים. התלמידים החלו לצפות במוס והחלו להתרשם ולהריע גם לו. לאחר מכן, נוצר קרב ריקודים ענק בין השניים. בסוף התחרות, הצליח מוס לנצח. קהל התלמידים הריע בקול ובמחיאות כפיים. לאחר התחרות, פונה אל מוס אדם בשם לוק. לוק התרשם מאוד מיכולת הריקוד של מוס והוא מציע לו להצטרף לקבוצת הריקודים שלו. לוק הוא רקדן רחוב מחונן וגם ראש קבוצת הריקודים, "הפיראטים". המקום בו הקבוצה מתאמנת וגם מתגוררת הוא מבנה נטוש וגדול. ללוק יש רקדנים רבים בקבוצתו, הוא מחפש עוד שני רקדנים על-מנת לנצח בתחרות הריקודים העולמית.


מוס, הרקדן הצעיר של והמוכשר של הסרט.
הניצחון בתחרות הריקודים העולמית הינו חשוב מאוד לקול ולרקדני הקבוצה. הפרס הגדול לזוכים בתחרות הוא סכום רב של כסף. קול חייב את הכסף על-מנת לשלם את החוב הענק שקיבל הוא יודע שאם לא ישלם, הוא יתפנה עם רקדניו מהמבנה הנטוש. לאחר שמציע קול למוס להצטרף לקבוצתו, מוס מסכים. קול לוקח את מוס לסיור במקום בו הוא גר וגם מתאמן עם רקדני קבוצתו, "הפיראטים". מוס צופה באימונים הקשים והמהנים שחווים רקדני הקבוצה. לאחר שגייס רקדן אחד לקבוצתו, הוא צריך לגייס עוד רקדן אחד. מוס פוגש במועדון את נטלי. רקדנית רחוב מוכשרת, מקצועית ומסתורית. בהמשך הסרט נוצר רומן מיוחד בין השניים כאשר הצטרפו עוד 2 חברים לקבוצה. הקבוצה מתחילה להתאמן לתחרות הגדולה. למזלם, הם מצליחים לנצח ב-2 שלבי התחרות והם מצליחים להעפיל לגמר הגדול.


לוק, מנהיג קבוצת רקדני "הפיראטים".

עם זאת, נטלי מסתירה מקול שאחיה הוא בעצם ראש הקבוצה היריבה של "הפיראטים". שמו של אחיה של נטלי הוא ג'וליאן. שם הקבוצה היריבה של קול הנה "הסמוראים". כעת, נטלי עומדת בפני החלטה קשה בין אהבתה ללוק לבין אהבתה למשפחתה. נטלי שואלת את לוק, מדוע הוא מסוכסך עם ג'וליאן. לוק עונה ומסביר שהוא הימר על המבנה בו הוא מתאמן ומתגורר והצליח לעשות זאת. אך לאחר ויכוח עם אחיה, היא החליטה לעזוב את לוק. ג'וליאן מנסה להכניס את לוק למסיבת יום הולדתה. הבעיה שאין לו הזמנה, אך בסופו של דבר הוא הצליח. לאחר מכן, רוקד לוק עם בת זוג במסכה. לאחר מכן ז'וליאן מצליח לחשוף את נטלי שהיא בעצם רקדה איתו. לוק כעס מאוד על נטלי לאחר המקרה.


נטלי, "הרקדנית המסתורית".
לאחר שמוס התאקלם בקבוצת "הפיראטים", הלימודים והאימונים בקבוצה פוגעים מאוד ביחסיו עם קמיל, בת זוגתו. מוס משקר לקמיל כאשר הוא אומר לה שהוא יוצא למקומות שונים. אך הוא בעצם תמיד יוצא אל אימוני הקבוצה. קמיל מרגישה שמוס לא אוהב אותה, שהוא לא רוצה לפנות או לדבר ולשוחח איתה יותר. מוס אוהב מאוד את קמיל, אך אין לו מספיק זמן למענה. קמיל מספרת למוס שהיא מתגעגעת אליו מאוד. מוס עונה לה שהיא חשובה לו יותר מכל דבר בעולם כולו. השיחה הזו שיפרה מאוד את מצב הרוח והיחסים בין מוס לבין בת זוגתו, קמיל. באחד הימים, הגיע הגמר הגדול והמכריע של תחרות הריקודים העולמית. מאחורי הקלעים, נודע שמוס לא נמצא. באותו הזמן, מוס היה במבחן חשוב מאוד. התחרות החלה, וה"סמוראים" הצליחו לגבור על קבוצתם היריבה במהירות רבה מאוד. אך לאחר מכן, מוס לא יכל לאבד את סבלנותו ונלמט מהמבחן אל הבמה. כאשר הגיע, נוצר פער גדול בין שתי הקבוצות. באופן מפתיע, גם נטלי הגיעה אל הבמה ורקדה. בעזרת הגעתו של מוס ונטלי מצליחה הקבוצה לנצח ולתת מופע מרשים ומהנה ביותר וגם קבוצתו הצליחה לנצח. בעזרת ניצחון זה המבנה הנטוש נשאר עם קבוצת "הפיראטים". בנוסף לכך, הגעתה של נטלי אל במת התחרות שיפרה את היחסים שלה עם קול. בסוף הסרט, נטלי עוזבת אל קליפרוניה. לאחר מכן, נטלי וקול מתנשקים. בנוסף, מוס מקבל מקול את נעלי הריקוד המיוחדות שלו. מוס מתרגש מאוד, הוא מספר לו שהוא נולד כדי לרקוד. בנוסף, מוס באמת מצליח להוכיח לבת זוגתו שהוא באמת אוהב אותה יותר מהכל. לאחר מכן, גם זוג זה מתנשק בסוף הסרט.


מתוך הסרט "סטפ אפ 3".

לסיכום, הסרט "סטפ אפ 3" זכה להצלחה רבה מאוד. הוא הושקע בתקציב רב ומיוחד. הוא אסף צוות רקדנים מוכשר ומדהים. בנוסף, הסרט הגיע לישראל במשקפי התלת-מימד. בסרט ניתן לראות את האהבה הענקית של אנשים לריקוד. בנוסף, הסרט מוזיקלי במיוחד והוא משלב רומנטיקה. הסרט מרתק ומעניין בצורה מדהימה. אני ממליץ לשאר ילדי הנוער לצפות בסרט. סרט שמשלב הנאה רבה וגם הרפתקה ארוכה וטובה ביותר.

קישור לצפייה ישירה עם תרגום:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה